FAQ

Czy muszę posiadać login i hasło, aby złożyć zamówienie? Nie, login i hasło nie są wymagane – zamówienie można złożyć bez rejestracji. Zachęcamy jednak do rejestracji, co pozwala m.in. na korzystanie z promocji dla stałych Klientów.
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła ? W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w pole ”Nie pamiętam loginu lub hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłana zostanie informacja, jak ustawić nowe hasło.
Jaki jest termin realizacji zamówienia? Termin dostawy zamówionego towaru wynosi: 1) w przypadku wysyłki „za pobraniem” - od 1 do 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, oraz 2) w przypadku płatności on-line lub przelewem - od 1 do 4 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania wpłaty pełnej ceny towaru na koncie Sklepu.
Czy możliwy jest odbiór osobisty? Tak, podczas składania zamówienia należy zaznaczyć opcję odbioru osobistego. Kiedy zamówienie będzie już przygotowane, mailowo poinformujemy o możliwości jego odbioru w naszym punkcie pod adresem: Kryspinów 357, 32-060 Liszki (Kraków Bielany, przy obwodnicy Krakowa i drodze 780 na Oświęcim), czynnym w godzinach 8-15:30 (poniedziałek-piątek). Przy odbiorze osobistym nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Odbiór osobisty nie jest możliwy w sklepie stacjonarnym Factory Kraków.
Gdzie znajduje się sklep stacjonarny? Adres naszego sklepu to: Factory Kraków (I piętro), Prof. A. Rożańskiego 32, 32-085 - Modlniczka, godziny otwarcia: poniedziałek-czwartek 10:00-21:00, piątek 10:00-22:00, sobota 9:00-22:00, niedziela 9:00-20:00, telefon (12) 427-23-02. Sklep stacjonarny jest sklepem outletowym, oferującym produkty z poprzednich kolekcji w atrakcyjnych cenach.
Jakim kurierem dostarczamy przesyłki? Przesyłki dostarczane są poprzez kuriera DPD oraz alternatywnie Paczkomaty InPost.
Jaki jest koszt wysyłki ? Koszt wysyłki uzależniony jest od rodzaju dostawy oraz od wartości zamówienia. 1. Podstawowy koszt przesyłki (tj. poprzez Pocztę Kurierską DPD) wynosi: 15 zł oraz 10,50 zł (poprzez InPost Paczkomaty). 2. Przy Zamówieniu o wartości od 1,00 zł do 199,94 zł podstawowy koszt przesyłki pokrywa Klient. Koszt ten jest dodawany do faktury lub paragonu.
Czy mogę dokonać wymiany lub zwrotu towaru? W naszym sklepie Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru – w terminie 14 dni kalendarzowych. Szczegółowe zasady zwrotu znajdują się w regulaminie: Regulamin
Co zrobić jeśli, moja paczka jest uszkodzona ? Nie przyjmuj takiej przesyłki! Skontaktuj się z naszym konsultantem telefonicznie: 500-210-613 lub (12) 425-33-05 wew. 11 (pon.-pt. 08:00-16:00), by wspólnie z nami ustalić, kiedy i jak możemy dostarczyć Ci nowy, nieuszkodzony produkt w nieuszkodzonym pudełku.
Czy rozmiar X jest dostępny? Wszystkie dostępne w ofercie Gumbies.pl rozmiary znajdują się na stronie sklepu. Jeśli nie ma tam już jakiegoś rozmiaru, można go poszukać w sklepach stacjonarnych: LISTA SKLEPÓW
Mój rabat nie działa. Co powinienem zrobić? Upewnij się, że kod który posiadasz, wpisujesz w odpowiednie miejsce. Jeśli jest to rabat procentowy, wpisujesz go jako kod rabatowy. Jeśli jest to rabat kwotowy, wówczas możesz go wykorzystać jako formę płatności przy przedpłacie, na dalszym etapie składania zamówienia, sprawdź szczegóły: VOUCHERY i KODY RABATOWE.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel